Thursday, March 7, 2013

Pseudo.

Aku punya dua jiwa.Gila dan semi-rasional.Dua jiwa yang seakan sama tapi beda fisis dan dalaman-nya.Se-macam makanan; burger Abang Din hujung kampung sama burger Raja.Beda-nya tersukat ikut suka kau.Benarkan?

Sekarang ini cerita aku.Pertama-tamanya aku mau pekat-kan disini; aku mau perihal-kan tentang-nya aku.Masih punya masa untuk kau klik simbol pangkah dihujung petak monitor itu.Pseudo pertama aku lelong-kan dahulu ialah Pensabda jalanan.Amatur benar aku tika itu.Kira-kira 2 3 tahun yang lalu.Masih di bangku sekolah.Beda-nya dulu,aku cuma kesat-kan apa yang aku tau dalam legar tinta.Paling aku ingat ialah puisi comot yang aku conteng-kan untuk  pujangga yang aku mau(Crush) pada muka surat hujung buku nota matematik tambahan yang kurang aku berkenan.Lucu.Untuk manusia pasif seperti aku ini,punyai hubungan istimewa itu suatu yang hiperbola.Tak seperti rakan-rakan kuliah-ku yang lain.Berpasangan bahagia tiap masa.Syukur untuk mereka

                    ********************


No comments: